Tervezett orvosképzés, képzési szám: PTE ÁOK/2020.II/00036
Apave Irodaház
Keresés

Ráálltam a mérlegre, jajj!

Hosszú volt a tél, a tavasz meg elmaradt, én pedig tegnap reggel fura ötletből kifolyólag, gondoltam, megmérem a súlyom. Lesújtó élményben volt részem, még soha életemben nem voltam ilyen nehéz :(

Így most "akasztják a hóhért" elv alapján a saját programomat önnönmagamon fogom alkalmazni és terveim szerint 106 kilóról 98-ig kell eljutnom. Szenvedéseimről :) pedig e felületen számolok be nektek, persze annak reményében, hogy segíthetek másoknak is és akinek kedve támad, tartson velem!



Milyen módszereket fogok alkalmazni? 

A fokozatosság igen fontos, így az első héten két könnyebb mozgást iktatok be, picit alakítok a szokásaimon és persze a táplálkozáson is.


Tippek

  1. Két alkalommal úszás a héten

  2. Egy jógaóra keretében átmozgatom testem, lelkem

  3. Naponta 20 perccel többet sétálok (Kevesebb kocsikázás, tömegközlekedés esetén egy megállóval messzebb szállok le, fel)

  4. A harmadikon lakom, lépcsőzőm a lift helyett

  5. Reggel frissen préselt levek, egy shake, valamint nem elfeledkezve a bélflóra fontosságáról, kellő rostpótlás

  6. Délben zöldség, barna rizs, de semmi esetre sem hús

  7. Este sovány hús, hal, nagyon kevés szénhidrát és mindenképp alvás előtt 2-3 órával már nem fogok enni

Ha kedved támadt, tarts velem és oszt meg a tapasztalataidat velem, velünk!

"A titok, amellyel Ön is fájdalommentesen és gyógyszermentesen is élhet, sőt teljes egészségben. Mert a korosodás nem egyenlő a betegségekkel, ezt garantálom!"

© 2015 Dr. Nagy Tamás -

Jogi és adatvédelmi nyilatkozat

SEGÍTSÉG

RÓLUNK

BETEGSÉGEK

KORAI ÖREGEDÉS

BÉLGYULLADÁSOK

TERMÉKEK

  • Valódi egészség egy orvos szemével
  • Hasznos, szórakoztató videók
  • Zinzino

Az oldalon kínált szolgáltatások kizárólag az egészség megőrzésére irányulnak. Nem helyettesítik az Ön háziorvosi, szakorvosi ellátását, ezért javasoljuk, hogy egészségügyi panaszai esetén továbbra is forduljon saját kezelőorvosához.