Nincsenek közelgő események

5+1 tanács az étkezéshez

1.Kövessük a mediterrán étrendet, fogyasszunk olíva olajat, zöldségeket, halat, a kakukkfűhöz és rozmaringhoz hasonló gyógynövényeket és kevesebb húst!

2.Együnk több egyszeresen telítetlen olajat, (pl. olíva olajat), omega-3-olajat (halolajat, dió-, napraforgó és szójabab olajat)!

3.Térjünk át vadhúsra vagy szabadon tartott állatok húsára, mert ezek kevesebb telített zsírt tartalmaznak, mint a tenyésztett állatok.

4.Véralvadási problémák esetén adjunk az olajhoz ginkót, további előnyös

egészségügyi hatások érdekében pedig fokhagymát, rozmaringot vagy kakukkfüvet!

5.Sütés közben ne hevítsük túl az olajat! Ha már füstöl, akkor az túl forró. Ne használjunk vasból készült edényeket olajjal vagy zsírral történő sütéshez! Ne használjuk fel többször az olajat!

6.Az olajokat, különösen a többszörösen telítetlen olajokat sötét üvegben és hűtőszekrényben tároljuk!

Többet szeretne tudni?  Ön is szeretne életkorától függetlenül fittebb, egészségesebb lenni?

Kezdjen bele, most! Kérjen információt a személyre szabott megoldásokhoz!

9 lépés

életprogram

"Olyan megoldásokat tartalmaz, amelyeket a hírlevél elolvasása után nyomban vagy az előadás 

meghallgatását követően, már az ajtón kilépve, azonnal be tudtam építeni az életembe!"

Videótár

Nézze meg tanulságos és hasznos ismeret-terjesztő videóinkat!

Keressen minket
  • Facebook Basic Square
  • Videótár
Kiemelt írások
Kategóriák
Kifejezések
Korábbi írásaink

© 2015 Dr. Nagy Tamás -

Jogi és adatvédelmi nyilatkozat

  • Valódi egészség egy orvos szemével
  • Hasznos, szórakoztató videók

Az oldalon kínált szolgáltatások kizárólag az egészség megőrzésére irányulnak. Nem helyettesítik az Ön háziorvosi, szakorvosi ellátását, ezért javasoljuk, hogy egészségügyi panaszai esetén továbbra is forduljon saját kezelőorvosához.